بیانیه جامعه ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ به مناسبت روز جهانی قدس
 
اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ
ارائه کلیه فعالیتهای ورزشی و فرهنگی اداره به هموطنان عزیز

همه ساله درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد طنین فریاد انزجار جهانی علیه جنایات صهیونیزم بین المللی خصوصا اسرائیل جنایتکار هستیم. واقعه ای که با فرمان حضرت امام (ره) شکل گرفت و به سرعت جغرافیای کشورهای اسلامی را درنوردید و صحنه‌ای ماندگار بر برتارک جهان در میدان مبارزه با اهداف پلید استکباری شد.

امام خمینی(ره) روزجهانی قدس را روز اسلام، روزرسول اکرم (ص)، روز احیای اسلام و قوانین اسلامی، روز بسیج عمومی اسلامی و فرصتی برای قیام یکپارچه ملت‌ها علیه مفسدین و روز مقابله مستضعفین با مستکبرین بیان کرده است و همچنین با شجاعت تمام به همه دنیا اعلام کرده است که ما می‌گوییم مرگ براسرائیل

روز قدس، روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صیهونیست جنایتکار به سردمداری آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزدورانه دموکراسی، حقوق بشر و انسان‌دوستی را پوچ و بی‌مبنا جلوه داد. باید از صفحه روزگار محو شود و بیت‌المقدس ازآن مسلمین و قبله اول آنان است و خلف صالح امام راحل (ره)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نیز فرمودند:" قدس شریف و شهر بیت‌المقدس باید از وجود صهیونیست‌ها به کلی پاک‌سازی بشود و به یاری خدای بزرگ چنین خواهد شد.

وعده الهی، پیروزی حزب الله در سراسر عالم است و توطئه‌های استکباری برای انزوای جبهه مقاومت مسلمین راه به جایی نخواهد برد و به فضل خداوند موج بیداری اسلامی در سراسر عالم بر علیه استکبار و قدرت‌های استکباری می‌خروشد و در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، جلوه‌ای از اقتدار امت اسلام جلوه‌گر خواهد شد.

در پایان با دعوت از همه آزادگان، عدالت‌خواهان و روزه‌داران برای حضور در حماسه بزرگ روزجهانی قدس آمده بیان میکنیم: ما ورزشکاران و جامعه ورزشی کوهرنگ با لبیک گویی به ندای ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به دادخواهی مردم مظلوم فلسطین، همراه با آحاد مردم انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی و خصوصا مردم ولایت‌مدار استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی روز قدس، مقتدرانه شرکت کرده، یک بار دیگر ندای مظلومیت، حق‌طلبی، آزادی‌خواهی، رهایی قدس شریف را سر می‌دهند و فریاد مرگ بر رژیم جعلی و اشغالگر قدس را در آسمان طنین‌انداز می‌کنند.


نظرات شما عزیزان:

برده ولی آزاد
ساعت10:32---15 مرداد 1392
تقدیم شما از هرآنچه خوبیست[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
امید که فردایی نو بسازید از گذشته ای که گذشته است
[گل]
http://slaverywords.blogfa.com/
آدرس ایمیل بالا وجود خارجی ندارد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


شهرستان کوهرنگ یکی از شهرستان‌های استان چهارمحال بختیاری است. فرهنگ، گویش وموسیقی مردم کوهرنگ لری بختیاری می‌باشد. شهرستان کوهرنگ، جایگاه اصلی طایفه بابادی می‌باشد. و دارای جاذبه‌های گردشگری چون زردکوه بختیاری (با قله های مرتفعی چون کلونچی، هفت تنان، شاه شهیدان و..)، دشت لاله‌های واژگون، غار یخی، پیست اسکی کوهرنگ (پیستی جذاب که سالانه پذیرای دهها هزار ورزشکار میباشد)، چشمه‌ها و آبشارهای فراوان(مانند چشمه کوهرنگ، چشمه دیمه و...)، تونل انتقال آب کوهرنگ که نمای بسیار جالبی برای شهر ساخته است که دیدن این مکان های تفریحی خالی از لطف نیست.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ و آدرس varzeshkohrang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان